keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Hiihtolomailu alkaa tänään!!

Heipä hei täältäkin pitkästä aikaa! Aika se vaan rientää!! Pinkki on ihanaa! Mulla on yhdet pinkit korkkarit, käsilaukku ja paitoja! :) Aikoinaan omistin myös pinkit housut!! 

Vinkkinä, jos hiuksiin jotain räväkkää haluaa hetkellisesti, niin mulla on sellasella klipsijutulla n. 10cm paksu pinkki lisäke juttu, joka laitetaan hiuksiin niin, että se kivasti sieltä näkyy vähän...  Eli ihan kuin olisi vähän paksumpi raita sillä värillä!

Mä lähen nyt töistä ja olen loppu viikon lomalla. Ihanaa, kun edellinen viikko ja vähän vielä kyllä tääkin on mennyt sairastaessa ja on vaan maannut sängyssä.

Hauskaa loppu viikkoa kaikille ja palaamme asiaan taas!! :)

T. Katja :)


PS. Miks mä tapaan vaan aika "outoja" miehiä... Onks jotain "normaaleja" enää olemassa tai vapaana?? Ihmettelempä vaan!! Esim. mulle ei tarvi (eikä saa!) puhua kuin pienelle lapselle, mä olen ihan aikuinen ihminen, joten lässytykset sikseen!! Mä en voi sietää sellasta mieheltä, mulla menee heti ihan maku ja rupee suoraan sanoen ällöttään!! Hyi!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti