perjantai 4. helmikuuta 2011

Kesämaahan pitäis päästä!

Hyi mikä vanha mummo! Ennen meikkiä

...Ja sit pakkelit ja pidennykset!

Mikä ero! Ihana mun hovi-meikkaja lupautui tekemään mulle ilmaiseksi meikit ensi viikon kuvauksiin. Harmi kun lähtö on niin aikaisin, joten joudun varmaan kieltäytymään kauniisti...

Onnellinen kurakeleillä

Heippa! Täällä ollaan oltu työntouhuissa. Olen saanut kirjoitettua yhden käsikirjoituksen loppuun ja tuottajat ovat olleet innoissaan! Tajusin just et sehän käytännössä tarkoittaisi sitä et joudun olemaan itse vastuussa koko projektista ja tekemään oikesti töitä!! WHAT? nyt kun olenkin elänyt pelkällä pyhällä hengellä :) Hyvin pyyhkii uusien kumppareiden kanssa ja koukutusta on heti huomattavista. Tälläisiä kun nyt sattuu saamaan monella eri värillä mikä on aikas paha juttu. Sormet on kohmeessa ja ens viikonloppun sit kuvaukset Katjan luona, jolloin päästään testaamaan hänen hääpukuaan. Muuten ei mitään uutta täältä päin suomea. Olenkin yrittänyt katsoa halpamatkoja, mut kaikki Egyptin matkat ovat peruutettu, niin ihmiset sieppaa kaikki muut maat mun nenän alta. Haluisin niin katsoa kun pikkutytön varpulit läträä hiekassa ja vedessä lämpöisessä etelässä.

1 kommentti:

  1. Korjaus Iriz sun tekstiin!! Olen luvannut näyttää hääpuvun, en pukea sitä päälle!!! Eli sitä ei koitella, vaan voi katsoa!! :)

    t. Katja

    VastaaPoista