maanantai 21. helmikuuta 2011

Pinkkii pinkkiiii


Hei kullat ja anteeksi pitkä hiljaisuus. Olin tänään työhaastattelussa mun *unelmatyöhön* (pääsin toiseen ja viimeiseen osioon, bravooooo...) ja nyt sitten odotellaan loppuviikko tietoa siitä tulisiko mustakin viimein 'working woman'. 

Odotukset on aika korkealla joten tästä on hyvä tippua sitten jos ne ei haluakaan mua. Työt olisi ihan kivoja kun on myös pyhällä hengellä tullut elettyä pitkään, tiedättehän sillä saa kivoja kenkiä ja laukkuja. Niin ja nuo pinkit Hunterit saa munkin sydämen sykkimään - mulla on harmaanvihreät versiot mutta oi niitä värivaihtoehtoja. Pinkistä puheen ollen:

 
Kuva: Stockholm Streetstyle

Pinkki on nyt siis aivan ultimate hot: mulla on ostoslistalla pinkki paita ja laukku. Ainakin, ja ainiin kello. Voi ei. Jos olisin tyyliltäni erilainen (lue hurjistelija enkä tällainen hiirulainen) kokeilisin kuvan hiuksia. Tai ainakin yhtä pinkkiä hiushiirulaista takahiuksissa a la Sienna Miller.


                                                                    Kuva lainattu: so feminine.co.uk 

Siis mitä teette missäkin maailmankolkassa, muistakaa pinkki asenne. Irkku siellä Kyproksella vai (Korfussa?! - kunhan ei Libya, Egypti, Bahrain tai Iran..), Katja töissä ja Satu bebejen kanssa kotona! 
Mä yritän ajatella pinkkejä ajatuksia siihen asti kun tieto työstä tulee. Halit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti