keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Kuulumisia lumisesta Vantaalta!

Ihan liikaa lunta! En kestä... Töissä ei mahu auto mihkään, kun kaikki paikat on lunta täys! Haluu johonkin kauas ja lämpöseen!! Lähtiskö joku?? :)

Nyt olen töissä ja pidän tässä ruokataukoa. Sitten yksi lapsi tulee tekemään mun luokse läksyjä ja sit menen askarteluhuoneeseen väsäilemään jotain muutamien tyttöjen kanssa! Ihan ok työpäivä siis tiedossa!

Lauantaina olin tosiaan siellä tupareissa. Siellä oli ihan mukavaa ja suuntasimme sieltä vähän tanssaamaan Vantaalle! Ilta oli jotenkin erittäin outo ja meni nopsaa. Mistä se sitten johtukaan! :) En edes kauheesti ehtinyt tanssia, vaan juttelin monenkin eri ihmisen kanssa illan aikana. Eli olin ikään kuin itekseni liikkeellä. Sitten loppuillasta SE eräs mies henkilö saapui paikalle, jolloin vietettiin tietty yhessä aikaa, mutta myös kavereiden kanssa.

Miten me naiset ollaan monimutkasia?? Kysynpähän vaan!!! Ei olla, vaan noi miehet on ihan todella vaikeesti ymmärrettäviä!! Tai sitten mä en vaan osaa lukea rivienvälistä mitään!! 


Nyt sitten Iriz vielä on keksinyt mun nolaamiseksi kaikenlaista päänmenoa!! En kestä!! :) Ei ystävyyttä voi tälleen hyväkskäyttää! Eli mun täytyy nyt ruveta tekemään suursiivoa kotona ja remontoida nopsaa vaatehuone! Noo... joskushan nääkin asiat on vaan tehtävä! Ehkä siis nyt...


Liian lumisin terveisin Katja (en kestä oikeesti tätä lunta enää)

3 kommenttia:

  1. Miks sun pitää vaatekomero remontoida Irizen takii????

    VastaaPoista
  2. Kukahan näitä kommentteja aina kirjottaa?? Voisko laittaa nimen tai ees nimimerkin perään??? :)

    Iriz on keksinyt mun päänmenoks taas kaikkee ja se vaatehuone liittyy siihen! :)

    VastaaPoista
  3. Älä siellä kitise :) vahingossa tuli ilman nimee :)Minä ihan ekaa kertaa kirjoitin kommentin ja se tuli nyt ilman nimee. Niin miten se vaatehuone siihen liittyy??? T:Kirsi

    VastaaPoista